Jelmondatunk: AHÁNY SZAKMA, ANNYI LEHETŐSÉG!
Legfontosabb célkitűzésünk, hogy szakmai felkészültségünk és eredményeink révén jelentős szerepet töltsünk be a felnőttképzés területén a régióban. Ezáltal részt vállalunk a tudásalapú társadalom megteremtésében.
Valamennyi képzésünkben korszerű, naprakész, versenyképes tudást közvetítünk. A képzésben résztvevők munkaerő piaci elhelyezkedési esélyeinek javítása az alapvető törekvésünk. Segítséget nyújtunk a képzetlenek, pályamódosítók, munkanélküliek szakmához (új szakmához) jutásában. Segítjük a munkában lévők szakmai fejlődését. Felkeltjük az élethosszig tartó tanulás igényét és kínálatot biztosítunk annak megvalósítására.
Versenyképességünk megőrzése érdekében törekszünk az új lehetőségek keresésére, az EU-s elvárásoknak való megfelelésre, a piaci viszonyokhoz való alkalmazkodásra a partneri igények alapján.
Fontos feladatunknak tartjuk a szolgáltatói és tanácsadói profil fejlesztését és a széles körű szakmai kapcsolatok továbbépítését.
Célunk olyan partneri viszony kialakítása a minden igényt kielégítő szolgáltatás érdekében, amely a hosszú távú együttműködés és az irántunk megnyilvánuló bizalom alapja.
Felelősek vagyunk azért, hogy munkatársaink jól felkészültek, kreatívak és a képzéseink valamint szolgáltatásaink iránt elkötelezettek legyenek, nagyfokú önállósággal dolgozzanak és minőségi munkavégzésre törekedjenek.
Minden munkatársunk elkötelezett a minőségfejlesztési munka iránt.
Céljaink elérése érdekében rendszeresen vizsgáljuk partnereink igényeit és elégedettségét.
Fontosnak tartjuk, hogy intézményünk minden dolgozója megismerje, megértse és munkájában érvényesítse minőségpolitikánkat, minőségcéljainkat.
Számunkra a minőség szakmai felkészültséget, felelősségtudatot, megbízhatóságot, partnerközpontú szemléletet jelent.
Minőségpolitikánk:
- összhangban áll iskolánk képzési céljaival, működési elveivel és szervezeti kultúrájával;
- megfogalmazza a képzésben részt vevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényei kielégítésének szükségességét és módját;
- kifejezi az intézmény elkötelezettségét a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt.
A minőségre vonatkozó intézményi stratégia
Az előzőekben meghatározott célok elérése érdekében az intézmény vezetősége:
- a működési folyamatai meghatározó, dokumentált, bevezetett és fenntartható minőségirányítási rendszert működtet;
- kijelöli azokat a folyamatokat, melyek a képzésben részt vevő felnőttek elvárásaival összhangban álló eredmények eléréshez szükségesek, ideértve a képzéssel kapcsolatos dokumentumok, szerződések, tananyagok és taneszközök kezelésére vonatkozó eljárásokat, valamint a képzéshez szükséges egészséges és biztonságos, a mindenki számára egyenlő hozzáférést biztosító környezet megteremtését is;
- kiváló teljesítményt vár el magától és a képzési szolgáltatásokban részt vevő munkatársaitól, egyúttal tudatosítja a szervezet minden szintjén, hogy a felkészült, elkötelezett és együttműködő munkatársak munkája minősíti az intézmény egészét;
- a képzés hatékonyságának növelése érdekében folyamatosan korszerűsíti annak személyi és tárgyi feltételeit;
- a megrendelők, munkatársak, oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeinek kielégítése érdekében az „elégedettségi” kérdőív elemzése alapján folyamatosan fejleszti folyamatait, infrastruktúráját.
Pécs, 2014. március 20.